La´Lottas blogg

Alla inlägg under december 2012

Av La´Lotta - 31 december 2012 11:18


Så har det gått ett år till och La´Lotta bränner av några fyrverkerier redan nu. I kväll ska La´Lotta på middag och fira in det nya året. Då ska La´Lotta hänga på sig guld och diamanter och annat blingbling och glittra MYCKET.


               

Av La´Lotta - 28 december 2012 19:39

Tomten hör bön. Tack så mycket!




 



















Av La´Lotta - 25 december 2012 20:03

 Sista dagarnas innehåll i julkalendern


               


17. Snickers

18, Geisha

19. Snickers

20.TWIX

21 4 fiskar

22. Kallesklämma och Dumle

23. Bingolott

24. BIG CHOKLADTOMTE

Av La´Lotta - 25 december 2012 18:47


I går kom han .Tack Tomten för alla klappar.

Katterna fick givetvis jultallrik och haklapp.

i dag har La´Lotta haft gäster och är nu så proppmätt efter all julmat.

I morgon startar rean få se om jag pallar trängas då.


       

Av La´Lotta - 24 december 2012 00:57


Granen är klädd,tomtarna på plats,skinkan griljerad,köttbullarna rullade och sillen inlagd, Nu kan HAN  komma.


             


   


   





Av La´Lotta - 23 december 2012 11:46


Nu är La´Lotta mitt i julstöket och lite hejsan -- hoppsan piggar upp.


Av La´Lotta - 21 december 2012 23:40


I morse snöt jag mig sen blev det 7sorters kakor.


 


och i kväll har julgardinerna kommit upp.Fan vad jag är DUKTIG::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Av La´Lotta - 21 december 2012 23:35


Nu har La´Lotta öppnat sitt stora tunga paket. Håll i er!


                             


15 söta Tomtar, så La´Lotta kommer inte behöva vara solo på julafton.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards