La´Lottas blogg

Alla inlägg under maj 2014

Av La´Lotta - 28 maj 2014 20:29

 


Vore det inte för syrenerna skulle man kunna tro att det är höst, blåsigt och +5grader.

Av La´Lotta - 26 maj 2014 18:56


Gissa vem som oljat golvet i dag??????


 

Av La´Lotta - 25 maj 2014 21:49

instämmer med Stefan Sundström


 

Av La´Lotta - 25 maj 2014 21:22

I morse vaknade La´Lotta med alla tre katterna i sängen, säker på att mjauandet var grattis på La´Mammas dag.

På eftermiddagen fick La´Lotta tårta och blommor och så fina örhängen av min söta dotter. På kvällen var La´Lotta och la sin röst på det ända rätta partiet. Däremellan vart det solstolen och trädgårdsarbete.


 


     



Av La´Lotta - 24 maj 2014 21:14

........och i dag kom en luftballong förbi och i dag har La´Lotta köpt sig en katt och i dag var det VARMT SOM FAN och i dag fick La´Lotta nog lite bränna, kanns så i alla fall.


    

 

Av La´Lotta - 22 maj 2014 22:53


Trädgårdsarbete och åter trädgårdsarbete, i dag var det svettigt i växthuset!

Medans andra latar sig............



    



Av La´Lotta - 20 maj 2014 21:40

Nyklippt gräs.......tulpanerna blommar...... rådjuret har käkat upp mina blommor....... maten var äcklig.....nån har möblemerat om igen och ställt en moppe mitt i, där jag skulle fixa med krukor och blommor...


     

     




Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards