La´Lottas blogg

Alla inlägg under september 2015

Av La´Lotta - 27 september 2015 21:41

 


Pappakatt var på besök och ville leka med DORIZ, men hon äter p-piller hon så det blev inge leka.......

Av La´Lotta - 27 september 2015 21:39

 


Nu är det höst och innan utemattorna åkte upp på vinden testade mattkungen att ligga på matthögen

Av La´Lotta - 25 september 2015 22:25


hahaha vem leker kurragömma i brödburken???????????


 

Av La´Lotta - 22 september 2015 22:22

  -----skulle vara kul med en lillasyster...................... det får jag aldrig igenom i allafall--------------

Av La´Lotta - 21 september 2015 20:42


Måste ta reda på druvorna....................


 





















Av La´Lotta - 21 september 2015 20:38

Tror någon leker kurragömma...........


   

Av La´Lotta - 16 september 2015 20:17

Spindelmannen? inte riktigt men den spindeln var inte liten............städat mitt trädgårdsföråd i dag och nu är det ordning och reda så det heter duga.............och tänk vad man kan hitta som man inte visste fanns..... nästan som loppis............näääee inte direkt ... men på Söndag hoppas jag solen skiner så jag kan gå många timmar och fynda.......


       

Av La´Lotta - 11 september 2015 20:18


Mina små kissekatter är helt slut efter att ha busat och haft spring i benen hela dagen, klättrat i träd, varit uppe på taket och fastnat under trallen, hoppat på grangrenar och varit uppe på taket på grannens paviljong samt slarvat bort sina halsband..

.......................inte en lugn stund med andra ord...........


   






Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards