La´Lottas blogg

Alla inlägg under augusti 2016

Av La´Lotta - 26 augusti 2016 19:49

 

 

...............stämmer bra det!!!


 

Av La´Lotta - 26 augusti 2016 19:43


I dag vart både La´Lotta och Totte av med kulorna.Skämt åsido nu är Totte hemma efter en lång dag på Djurkliniken. Jättetrött och fattar ingenting.

La´Lotta har haft en lång dag i solen så hon är också Jättetrött )och fattar som vanligt ingenting?)


 


Av La´Lotta - 22 augusti 2016 21:55


Min röda kissekatt softar i kvällssolen



 

Av La´Lotta - 19 augusti 2016 18:19


ingenting är omöjligt.......... vill ha.....................


http://www.st.nu/bostadspuls/kika-in-i-husvagnen-som-blev-kand-over-en-natt-1

Av La´Lotta - 18 augusti 2016 18:53

Undrar vad för frön jag sått för gurkorna är superstora och gula gröna och vita, vet inte ebs om de går att äta?????

och biffiga bifftomater som knappast hinner mogna de få som fått färg har smiglarna smakat på, hur kul är det???


           

Av La´Lotta - 18 augusti 2016 18:50

La´Lotta hittade en liten sommarstuga som är till salu förra helgen när jag var ute och åkte.


 

Av La´Lotta - 18 augusti 2016 18:47


I går fick La´Lotta en ny retro stol men jag har inte en chans att provsitta den.........

   

Av La´Lotta - 12 augusti 2016 21:10


Dagens garv! HAHAHAHA


 








































Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards