La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Fredag

Av La´Lotta - 11 maj 2012 12:08

I dag känner jag inte alls för att fixa någonting. Bar säckar och sådde frön i går. Planterade om jordgubbarna. Kollade på Tradera efter plantor i går kväll. det fanns chokladbruna paprikor.Ska tänka på saken............Sen fanns det hur mycket frön som helst men det är väl i sista laget,roligare om det hinner bli nåt. Köpte två tomatplantor förra helgen men de står innomhus än så länge.En gul körsbärs och en röd. Gurka sådde jag i går, en sort som skulle bli 10-15cm och nån mini purjolök sort. Planterade in rabarbern också i går för  det såg så tomt ut,kanske flyttar jag ut den sen igen. Måste köpa fler clips till dörren de tog slut eller blåste bort. Nu finns i alla fall  samtliga rutor på.

 
 
Ingen bild

Faster

11 maj 2012 15:50

Vad kul, grattis till både växthus och blogg! Jag kommer att följa. Behöver du flera krukor? Har fler än jag behöver, kanske hinner jag städa bland krukorna innan kryckorna ska fram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Fredag 10 maj 22:57

  Picasso was here...........      

Av La´Lotta - Tisdag 30 april 11:29


    Sköna Maj välkommen............      

Av La´Lotta - Söndag 28 april 21:59


  Nästan vår i dag .... och ungen är kvar.....    

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards