La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Nu sket det sig ....Nästan.......

Av La´Lotta - 16 maj 2012 10:00

I natt när jag skulle redigera och skapa en header så passade jag på att rensa bland gamla bilder vilket ledde till att alla bilder försvann från bloggen. Headern vart ful som fan och jag fattade NOLL. Eftersom jag har en flitig bloggerska hemma så frågade jag henne men hon sa att det blir så ibland.Tänkte att det var nåt tillfälligt knas.

I morse var La`Lotta uppe med tuppen och tur var väl det för nu har jag redigerat och infogat och lagt in nya bilder till alla inlägg. Smart att ta bort bilderna från arkivet! det var ju DÄRFÖR de försvann. Det stod klart för mig som en klar blixt när jag vaknade.Tur man har några hästar hemma! La´Lotta reder sig själv ---- den här gången också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Fredag 10 maj 22:57

  Picasso was here...........      

Av La´Lotta - Tisdag 30 april 11:29


    Sköna Maj välkommen............      

Av La´Lotta - Söndag 28 april 21:59


  Nästan vår i dag .... och ungen är kvar.....    

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards