La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Tomatplantor och Kattmynta

Av La´Lotta - 17 maj 2012 19:16

Här är mina Tomatplantor - en gul och en röd körsbärstomatplanta. Ska plantera dom vilken dag som helst.

Dom köpte jag billigt på en marknad jag var på här om helgen,


  Tomatplantor


Min kattmynta kom i går. Har planterat den i krukor så den ska rota sig annars rycker bara Majbritt upp dom.Hon är helt tokig i kattmynta. Jag har köpt flera gånger men får inte behålla dom. Den här gången kommer dom från Småland, köpta på Tradera var annars? Väntar på Zucchini och Gula citrongurkfrön också. Mina andra gurkfrön som jag sådde har tittat upp i Växthuset så dom är på G. Massor av rädisor blir det också, slösade lite väl mycket frön för nu måste jag gallra. Så har La´Lotta självklart hunnit med att ligga i solstolen i dag i det vackra vädret.


    Kattmynta från Småland


 
 
Ingen bild

Faster

17 maj 2012 21:25

Du verkar få plats med hur mycket som helst växthuset!

La´Lotta

17 maj 2012 23:50

Ja jag försöker.........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Fredag 10 maj 22:57

  Picasso was here...........      

Av La´Lotta - Tisdag 30 april 11:29


    Sköna Maj välkommen............      

Av La´Lotta - Söndag 28 april 21:59


  Nästan vår i dag .... och ungen är kvar.....    

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards