La´Lottas blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av La´Lotta - 28 juli 2012 19:14


Halva växthuset är som en djungel men har inte  orkat ta tag i det i dag.


   

Av La´Lotta - 28 juli 2012 00:29


La´Lotta har varit borta ett par dagar och kom hem till värsta jungeln!

Får ta tag i det i helgen. Det har liksom skött sig själv...............

Kissarna vart lyckliga och höll på att mjaua på sig när La´Lotta kom hem igen.

I morgon ska de få strömming när de varit så duktiga och passat huset.

Bilder kommer i helgen.

 

Av La´Lotta - 22 juli 2012 23:09


  I dag har jag gjort nya inställningar på bloggen. Klicka på presentationen om ni inte redan sett den. Ny omröstning -- gissa på! Kommer att varieras med andra gissningar.

Zuccini vann den förra omröstningen, och det har jag ju planterat också.

Nya menyrader för lättare sök.

Ny Gästbok ! Lämna gärna din kråka.

Kommentarer och frågor som förut.Välkomna med dem!

Av La´Lotta - 22 juli 2012 21:14


Vem leker kurragömma??????????????????????????????


 


Jo SolBritt ---------------- Solen i mitt liv!


 

Av La´Lotta - 22 juli 2012 21:06


Tigrellatomaterna på G!


   


Paprika på G!


 


Pumpan slingrar sig i en Spireabuske.


   


Nu når tomatplantorna till takhöjd i växthuset.



Av La´Lotta - 20 juli 2012 11:36


Soligt i dag också! Det gillar La´Lotta!


  

Av La´Lotta - 19 juli 2012 09:23



Underbart med solsken! I dag ska La´Lotta njuta i solen!  

 



Av La´Lotta - 17 juli 2012 22:10


Nu på kvällen slår mina Nattljus ut.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards