La´Lottas blogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av La´Lotta - 19 augusti 2012 20:21

I gårkväll hade vi kräftskiva med hembakat bröd,Västerbotten paj och broccoli & baconpaj, ost och kex och mycket goda kräftor med olika dippsåser. SÅÅÅ GOTT OCH SÅÅÅ TREVLIGT

   


Av La´Lotta - 17 augusti 2012 23:31

MajBritt tycker om att slicka grötskålen efter La´Lottas frukost.

Lite katt info: I natt blev La´Lotta väckt av Mozart som jamade i högan sky,tyvärr blev det ingen bild på näbbmusen som han släpat in i sovrummet och ville visa upp.När jag fyade honom stack han ut med den igen,han tyckte väl att jag var knäpp som inte vart imponerad.



   

Av La´Lotta - 16 augusti 2012 20:41

Gurka på G och inte bara en utan minst 10    


   


Överfullt växthus


    


Nya bilder på Växthuset, Det har växt en del sen sist...................... 


   

Av La´Lotta - 16 augusti 2012 20:38

Så här fina är vindruvorna. Ska bli så spännande att smaka.

 

Av La´Lotta - 16 augusti 2012 20:32

La`Lottas senaste fynd på Tradera. Funkade utmärkt och hur smidigt som helst. Supernöjd med det köpet.  


 

Av La´Lotta - 16 augusti 2012 11:27

       

I år har jag röda solrosor som inte blir så höga.

Nu ska jag ut och testa mitt nya Traderaköp. Mer om det med bild kommer.............

Av La´Lotta - 15 augusti 2012 20:21

 


Mina första röda jättegoda tomater till middag i dag. Tigrella men inte så randiga..........

Av La´Lotta - 15 augusti 2012 10:11

 


Underbart väder i dag! La´Lotta har tingat solstolen!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards