La´Lottas blogg

Alla inlägg under september 2012

Av La´Lotta - 19 september 2012 17:41


I dag har La´Lotta röjt i växthuset,tänkte först fixa till de fula plantorna,men det blev en helrenovering som slutade med omplantering och kassering av tomatplantor. Nu hoppas jag på mycket gurkor i stöllet. Eftersom tomatplantorna i allafall var angripna var de inget att spara på. Nu får paprikan mogna på den ytan istället.


       


Innan jag bestämde mig för att kasta bort tomatplantorna.........................


 


....................och så här blev slutresultatet. Nu kommer man in i växthuset igen.


     


Så här fina är i allfall alla gurkor som nu fått mer space.


 



Av La´Lotta - 18 september 2012 20:33

     


De gula tomaterna har fått nån sjukdom, de är svart prickiga och flammiga räddade de som var någelunda.De röda var i alla fall fina i dag och Kalle blev lycklig och viftade på bollen när han fick maskrosblad.

Av La´Lotta - 17 september 2012 14:05

     


Min enda fina blommande Gladiolus hade gått av så den fick jag ta in.

Av La´Lotta - 16 september 2012 19:15

Söndagens middag Grillat och sen blev det rabarberpaj till efterätt så nu är La´Lotta mätt.


 


       

Av La´Lotta - 16 september 2012 19:10

Dagens fynd på Bakluckeloppis i dag. Gissa priset ?



Fyra nagellack och en silvering.(och så lite annat åxå e klart)


   

Av La´Lotta - 15 september 2012 21:23



Ny smak från Marabou den måste man ju testa..................


 

Av La´Lotta - 15 september 2012 21:20


Den som spar den har kvar till Lördagsmys åxå.


 

Av La´Lotta - 14 september 2012 22:37

 


Fredagsmys.............Fredagsmys.................


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards