La´Lottas blogg

Alla inlägg under november 2012

Ide

Av La´Lotta - 16 november 2012 11:03

Ni kanske tror att La´Lotta gått i ide. Det låterju  lockande över vintern men det är bara idétorka och allmän oinspiration som fått La´Lotta att inte blogga.

Kanske kommer det några rader ibland,vem vet?

Av La´Lotta - 11 november 2012 22:37



I dag bjöd far på Indiskt med naanbröd


 


och mor bjöd på bakelse



 


och i gårkväll hade vi middagsgäster.



Av La´Lotta - 7 november 2012 10:31

 


I dag är solen framme så La`Lotta ska ut och  kratta löv





Av La´Lotta - 5 november 2012 23:35


Det är så tomt på diskbänken................    

Av La´Lotta - 3 november 2012 18:07



Ett Blomsterarr. till kyrkogården.


   


och ett Ljus till alla på andra sidan


 


och lördagsgodis till La´Lotta


 

Av La´Lotta - 2 november 2012 11:56


YES! Jag fick biljetter till One Direction eller rättare sagt .........

YES! jag fick betala dem.

Av La´Lotta - 1 november 2012 19:52

Miss min lilla Maizan .


 

Av La´Lotta - 1 november 2012 19:48

Köpte lite hobbymaterial när jag var och handlade  

                                                  
                                
.  











Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards