La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Sått frön

Av La´Lotta - 22 februari 2013 16:57


I dag kände La`Lotta att det var hög tid att så frön. Letade upp tomat och paprika frön som jag torkade i höstas.

Nu är det bara att hålla tummarna.


 


Gula små pärontomater,röda små runda,röda lite större och lila stora tror jag det blir eller så blir det en överaskning eller INTE alls................


       


Sedan hoppas La´Lotta på fina paprikaplantor. Gula och gröna och chokladbruna.


     


Blir det full pott så blir det mycket att gallra för La´Lotta sådde allt som fanns att så.

Nästa gång blir det en annan sort, har ju som sagt förköpt mig på fröeer.................



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Av La´Lotta - Onsdag 10 april 13:34


  Prisa Gud! I dag kom skatteåterbäringen.      

Av La´Lotta - Lördag 30 mars 21:52

  Glad påsk fortfarande............          

Av La´Lotta - Torsdag 28 mars 13:50


  GLAD PÅSK    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards