La´Lottas blogg

Alla inlägg under januari 2016

Av La´Lotta - 13 januari 2016 23:12

   


I dag fick jag hjälp att plocka ner granen, det tog bara längre tid då jag fick krypa bakom och under soffan och i alla hörn och plocka kulor och glitter, men va f-n dom hade i alla fall kul...........

Av La´Lotta - 11 januari 2016 17:45


Så här minns La´Lotta David Bowie





Av La´Lotta - 10 januari 2016 23:33

dagens garv

en kvinna rusar in hos doktorn

-Vad är det för fel på mig? När jag vaknade i morse och tittade mig i spegeln var ögonen blodsprängda, håret tunnt och risigt och ansiktet fullt av rynkor,tänderna grå och ansiktet vitt som på ett lik.

-svårt att säga men synen är det i alla fall inget fel på.



en sköldpadda blev rånad av ett gäng sniglar och polisen som utreder fallet undrar hur det gick till

- vet inte allt gick så fort

Av La´Lotta - 10 januari 2016 23:15


TRIPP TRAPP TRULL...........SÄNGEN FULL 

AV KATTER

TRIPP TRAPP TRULL..........SKYFFELN FULL

AV SNÖ

TRIPP TRAPP TRULL..........VINDEN FULL

AV TOMTAR

TRIPP TRAPP TRULL............MAGEN FULL

AV SEMLA


   

Av La´Lotta - 8 januari 2016 15:32

I dag är det desto mera snööööööööööööö


   

Av La´Lotta - 6 januari 2016 21:37

Stora underbara Amaryllis som blommar nu.

   

Av La´Lotta - 6 januari 2016 21:32

   


kallt om tassarna.............

Av La´Lotta - 6 januari 2016 21:22


Svinkallt -15grader men inte så mycket snö.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards