La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 27 juni 2020

Lördag

Av La´Lotta - 27 juni 2020 22:37


Avstod stranden i dag.... hade ingen lust att trängas i coronatider....så det vart trädgårdsarbete och pooldopp med jämna mellanrum..............

Växthuset har äntligen börjat ta sig och vita tomater finns det gott om , har dessvärre glömt om jag satt vita tomater eller ?????????? ..satte 5 olika sorters frön så kanske en sort var vita då???? och lite jordgubbar till glassen plockade jag och det blir nog en hel del till om solen får skina.........Underbara luktpionerna har blommat ut men det är en annan ljusrosa sort på G..........


           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Tisdag 30 april 11:29


    Sköna Maj välkommen............      

Av La´Lotta - Söndag 28 april 21:59


  Nästan vår i dag .... och ungen är kvar.....    

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Av La´Lotta - Onsdag 10 april 13:34


  Prisa Gud! I dag kom skatteåterbäringen.      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards