La´Lottas blogg

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

Lördag Visby

Av La´Lotta - 9 augusti 2014 23:16

    

              Vristlänk köpt på Medeltidsmarknaden och gissa vad det står med runskrift?? 




   


***********God Natt Visby **************** Goodbye Gotland ****************

 
 
Emma

Emma

11 augusti 2014 23:42

Hej! Vad fina bilder du har.
Jag kan inte runskrift, men det ser ju ut som det står Lotta :)
Va mysigt med medeltidsmarknad! har du fler bilder därifrån?
Jag har alltid velat åka till Gotland men det har aldrig blivit av. Det verkar så fint.

kika gärna in på dunsaluns

http://dunsaluns.bloggplatsen.se

La´Lotta

12 augusti 2014 09:47

Åker du till Visby på Medeltidsveckan så sy dig en snygg medeltidsklänning, det ska jag göra nästa gång. Hela Visby kryllar av "medeltidsfolk" med härliga tidsenliga kläder. Visby är verkligen annorlunda och hela Gotland hur mysigt som helst.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La´Lotta - Fredag 10 maj 22:57

  Picasso was here...........      

Av La´Lotta - Tisdag 30 april 11:29


    Sköna Maj välkommen............      

Av La´Lotta - Söndag 28 april 21:59


  Nästan vår i dag .... och ungen är kvar.....    

Av La´Lotta - Lördag 27 april 22:25


  Nu har min lilla nattgäst somnat.    

Av La´Lotta - Söndag 21 april 23:25


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards