La´Lottas blogg

Alla inlägg under maj 2012

Av La´Lotta - 9 maj 2012 11:18

Hej och Välkommen till min blogg.

Äntligen har jag fått ett växthus! Nu ska det bli spännande och se hur det artar sig. Min vision med bloggen är att visa hur det växer fram och förhoppningsvis växer och frodas inne i växthuset också.

Alla med samma intresse är välkomna med kommentarer och tips! Det ser jag fram emot.

Nu är jag helt färsk på det här med att blogga men jag ska försöka lägga in bilder så gott det går.

Så här pass långt har jag kommit med växthuset och det var inte världens enklaste byggsats kan jag lova men det fixade ju händiga karln.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

GÄSTBOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards